lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

En fullträff i köket☺️

Kategori: Livsstil

Efter 8 dagars ofrivillig träningvila var jag äntligen iväg hos sjukgymnasten. Han gav positivt besked angående ryggen så nu ska jag smygstarta igång min träning. Till min hjälp har jag valt ut Örebros bästa PT! 
Ser med spänning fram emot att börja på ruta ett och jobba mig till en funktionell och stabil kropp som klarar vardagens alla belastningar och allt stillasittande. 
2016 blir ett händelserikt år, som jag med glädje ser fram emot❤️

Idag lagades det torsk och inte vilken torsk som helst, utan den KRAV märkta från Coop. Älskar den fisken, så galet gooood🙏🏻

Parmalindad torsk

Skär fiskblocket i 4 bitar, salta och peppra varje bit och linda sedan en parmaskinka runt fiskbiten. 
Lägg fisken med skarven nedåt i en ugnsform. 

Tillaga i 200 grader ca 20 min. Låt sedan vila under folie i 10 min. 

Under tiden fisken var i ugnen ångkokade jag brysselkål och smälte ca 25 gram smör i en kastrull som jag sedan serverade till. 

En riktig ketomåltid👍🏻 och gott var det, som tusan😊
Å ja, jag vet att det flyter smör runt om, men både torsk och parmaskinka är fettsnålt så det behövs extra fett på tallriken. Och så är det ju dessutom så gott med smööör!

Imorgon tänkte jag nog smygstarta med lite träning om jag får för PT:n. Ska fråga snällt ikväll😉

Önskar er en mysig torsdag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: