lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Godmorgon!

Kategori: Livsstil

Uppe med tuppen idag kl. 05😊 SĂ„ nu sitter jag pĂ„ tĂ„get mot Sthlm igen, nedrĂ€kning pĂ„gĂ„r för snart har jag jullov. Ska njuta extra mycket denna gĂ„ng, blir förmodligen mitt sista jullov dĂ„ jag tar min examen juni 2016. Ska ju förhoppningvis inte sĂ€tta mig vid skolbĂ€nken igen😉

GĂ„rdagen var toppen, kĂ€nde pigg och klartĂ€nkt hela dagen. SĂ„ djupketos och fasta Ă€r verkligen grymtđŸ‘đŸ»
Kommer förmodligen Ă„ka ur ketosen i helgen dĂ„ vi ska pĂ„ julbord, blir förmodligen lite glögg, vin och en del dolt socker i maten. 
Är inte överförtjust i att Ă€ta ute dĂ„ jag inte har kontroll över vad jag Ă€ter, men ibland fĂ„r Ă€ven jag anpassa mig lite till övriga samhĂ€llsnormer😉
Men som jag skrev tidigare, nya tag 2016!

IgĂ„r blev det tvĂ„ stekta Ă€gg till frukost samt extra kokosfett. Stod mig bra enda fram till lunch, skön kĂ€nsla i kroppen och kaffet lĂ€tt jag bliđŸ‘đŸ»
Idag mixade jag till Àggmjölk, har inte druckit det pÄ flera Är. SÄ det ÄterstÄr att se om jag hÄller mig mÀtt lika lÀnge idag och hur kroppen reagerar pÄ det!?

Äggmjölk 

25 gram smör KRAV 
1 msk kokosfett KRAV
2 rÄa Àgg
1,5 dl kokhet vatten

Börja med att mixa fetterna med vattnet. TillsĂ€tt sedan Ă€ggen och mixa samman allt. 


Förr brukade jag tillsĂ€tta en espresso i, men nu gĂ€ller kaffefritt sĂ„ jag fĂ„r vara utan😉
Inte den godaste frukosten men det slank ner. Föda Àr ju trotsallt bra nÀring före god smak!

Nu ska jag slumra och djupandas en stund pĂ„ tĂ„get innan kaos bryter ut vid nĂ€sta stopp i VĂ€sterĂ„s! 

Önskar en en fin tisdag❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: