lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Underbar höstdag!

Kategori: Livsstil

Visst är denna höstdag fantastisk!!? blå himmel#sol#gula löv#friska vindar. Man kan inte annat än le :-)
 
Min morgon började med lite pappersarbete så nu ser jag min arbetsbänk ;-)
Klockan tio var det dags för min Cats träning, det blev en rask promenad till Medborgarskolan så skönt.
 
NI kanske undrar vad Cats är? Det är en lugn och avkopplande träningsform där man lägger fokus på bålstabilitet och tänja sina muskler. Målet är att bli starkare och smidigare. Denna termin är jag där för att lära mig Cats och under vårterminen kommer jag att hålla egna pass på Medborgarskolan. <3-ligt välkomna!
 
Har lite små ideér på bröd som jag måste experimentera med, återkommer när jag lyckats med ett gottit recept ;-)
 
Må gott alla där ute <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: