lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Magsjuke- & förkylningstider

Kategori: Huskurer

Nu har det även drabbat oss😩 
Sonen drabbades av den värsta magsjukan någonsin, tredje dagen han är hemma... Men imorgon är det skoldags igen och han är lyckligare än någonsin! 

Vi andra har mest varit lite lätt illamående och om det är psykologiskt eller inte låter jag vara osagt😉
Själv brukar jag inte drabbas av calisivirusets framfart, men man ska ju inte ta föregivet att det alltid kommer vara så! Hoppas att magsjukan håller sig borta efter dessa dagar!!!!

Istället för magsjuka så bröt bihåleinflammationen ut igår. Har klarat mig väldigt länge från eländet, men igår kändes det som att huvudet skulle sprängas. 
Ny kör jag med högdos gurkmeja och ingefära i pulverform. Blandar det med morotsjuice som jag pressar i råsaftcentrifugen. 

3-4 morötter
1 msk gurkmeja
0,5 msk ingefära
0,5-1 dl vatten

Smakar så jäkla illa men bara bita ihop. Vägrar skolmedicin!!!!

Bara köra botten upp och vara glad! 
Invigde mitt Tjurruset-glas som inte använts till öl för min del, utan nyttiga juicer istället👍

Nu hoppas jag på att denna antioxidantbomb kan göra mig frisk🙏 
Har ett spinningpass, fika med tjejkompis och taco-kväll med min underbara familj att se fram emot imorgon✊✊ håll alla tummar ni kan! 

Önskar er en fortsatt skön kväll❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: