lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Quinoasallad!

Kategori: Livsstil

Middag med mig sjĂ€lv i Sthlm🍮
Jag har lyxen att passera SaltĂ„ Kvarn butiken pĂ„ vĂ€gen till min övernattningslĂ€genhet hĂ€r i Sthlm, det Ă€r svĂ„rt att lĂ„ta bli att hoppa in dĂ€r😉 Stannade till pĂ„ Ica ocksĂ„, hittade bĂ„de kravgurka, kravtomater, krav-fetaost och eko-sallad! Lyckliga jag😊 Ă„ sĂ„ shoppades det Quinoa och bovetemjöl pĂ„ SaltĂ„ Kvarn. 

Kokade quinoan pĂ„ svag vĂ€rme ca 18 min. Blandade i 1 msk kokosfett och kryddade med Himalayasalt, svartpeppar och cayennepeppar. 
SkĂ€r ihop en sallad och toppa med favoriterna. Idag blev det Quionoa, fetaost och valnötter (blötlagda) 

SĂ„ mĂ€ttande och gott😃 

Idag fick jag kĂ€nna pĂ„ nĂ„got jag inte gjort förut, riktig blixtrande huvudvĂ€rk!  OtĂ€ck kĂ€nsla😳 tror i och för sig att det beror pĂ„ förra veckans tempo. 5 dagar i skolan, sovit i övernattningslĂ€genheten, avslutade med att jobba extra pĂ„ vĂ„rdcentralsjouren och tillbaka i skolan kl 8.30 i morse. Som man bĂ€ddar fĂ„r man ligga heter det vĂ€l! Denna vecka ska jag ta hand om mig, jag ska ge mig bra mat & tid för promenader och yoga🙏

Önskar er en fortsatt hĂ€rlig mĂ„ndag❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: