lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Dags att springa i t-shirt😊

Kategori: TrÀning

Hua vilken vĂ€rme det var pĂ„ dagens löprunda😹 Jag avskyr att springa med för mycket klĂ€der pĂ„ mig, fĂ„r vĂ€rmeslag och hela rundan blir trög... 
Hade lite tur idag i spĂ„ret, var ju som sagt lite trög och blev omsprungen av en kille och tĂ€vlingsmĂ€nniskan i mig vaknade till liv😉 FlĂ„sade honom i nacken i 2 km, vet inte riktigt om han uppskattade det!?? Men jag var nöjd och glad nĂ€r jag kom i mĂ„l👍

PÄfyllning efter trÀning blev:

1 dl quinoa, 1 dl gröna Ă€rtor, 1 Ă€gg & 1 avocado👍
Kanske inte vĂ€rldens lyxigaste fredagsmiddag men gott och mĂ€ttande! 

Snart ska det packas för en helg i Linköping❀ Ladda batterierna och fĂ„ lite positiv energi frĂ„n vĂ„ra kĂ€ra vĂ€nner! 

Hoppas ni fĂ„r en fantastisk helg❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: