lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Full rulle...

Kategori: Livsstil

Dåligt med inlägg här😔 men tiden bara rusar iväg! 

Påsken firades på bästa vis, fredagen tillbringades i torpet😊 
Trädgårdsarbete fick bli min funktionella träning👍

Det tog ett par timmar att kratta och samla ihop löv å pinnar! Och inte nog med det, vi hade även besök av vildsvin som gått bärsärkargång på gräsmattan😡

Bara å kämpa på och platta till det så gott det gick. Nu håller jag tummarna att de inte kommer tillbaka på ett tag✊✊

Blev även premiärgrillning på långfredagen😊

Unnade mig en korv till grönsakerna👍
Korven var köpt på Robertssons, få tillsatser och hög kötthalt!

Lördag & söndag tillbringades på jobbet, lite smårörigt då jag inte varit där på 3 månader. Men allt löste sig och lösenorden lyckades jag rota fram i minnesbanken😉

Våra fantastiska föräldrar bjöd på påskmiddag efter jobbet båda dagarna. Så jag har haft det lyxigt, utan kökstjänst😉 fast med vis saknad av det såklart❤️🍴

Måndagen tillbringade jag hemma med maken, fick bli en fixardag🔨👍 som vi senare avslutade med en mysbio! Fast and Furious 7🚘

Lika bra som de andra filmerna men denna avslutades med en tår i ögat😢

Supernöjd med min påsk, har även klämt in några löprundor👍 dock fanns ingen tid för styrka! 
Det är fördelen med löpning, man har det direkt utanför dörren! Bara å hoppa i skorna och dra iväg på en 30 minuters runda! En halvtimme har vi alla över ett par gånger i veckan, eller hur😉

Önskar er en fortsatt härlig vecka❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: