lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Godmorgon från Stockholm☀️

Kategori: Livsstil

Första dagen i skolan avklarad igår, känner mig lite ringrostig och lite ofokuserad😉 Men man kommer väl in i det så småningom!

Tog mig en promenad från skolan till lägenheten och passerade som vanligt Cajsa Warg😊 Där inhandlades kvällsmat och lite frukost!

Blev Dijonbönor, citronbönsallad & en laxbit. 
Till frukost hade jag tänkt en avocado och groddar men lyckades ta en avocado som var dålig.... Inte ofta det händer😔 Tur att jag hade en makrill med mig i väskan också! 
Inte så lyxig frukost som jag tänkt mig men mättade gott iallafall å det är ju det som är huvudsaken! 

Önskar er en finfin tisdag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: