lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Ny löprunda!

Kategori: Träning

Igår promenerade jag ut en ny löprunda. Har senaste 3 månaderna sprungit min lilla 5 kilometersrunda, men nu är det tid för förändring😊 

Denna runda blir kanon👍🏻 ökar på lite till 7 km istället för 5. Anledningen att jag promenerat runt är för att mentalt vara förberedd på min väg och där med dela upp rundan i delmål. Så nu kör jag på, 7 km 2-3 ggr/vecka ett tag framöver😊

Snabblunch blev det idag! 

Omelett med feta och spenat

Vispa samman tre ägg och en skvätt vatten med en gaffel. Salta och peppra! 
Smält ca 1 msk kokosfett i stekpannan och häll i äggen. 
Stek på låg temperatur i några minuter. 

Fyll halva omeletten med spenat och smulad fetaost. Vänd över andra halvan av omeletten! Låt steka några minuter till, klart att servera🍴

Snabblagat när man inte har någon matlåda🙈

Nu blir det såpabad i 1 h och sen lite mer bokföring som ska fixas! 
Önskar er en fortsatt härlig onsdag☀️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: