lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Visst är väl helger underbara❤️

Kategori: Träning

Njutit varenda sekund av denna helg, trots att jag är expert på multitasking😉
Fredagkvällen spenderades i soffan med gott samvete😊 kvällen blev i och för sig inte så lång när man varit vaken sen 5.20!
Blev sovmorgon på lördagen, sen körde jag igång😉 Tvätta, städa, handla presenter & en löprunda på det. Målet var att vara klar till maken kom hem efter 15 så vi kunde mysa resten av lördagen❤️
Unnade oss ett glas på balkongen i kvällssolen☀️🍷
Kan bara tillägga att ölen är inte min😉 jag dricker nämligen inte "bröd"!! Mitt glas fylldes med krav-vin👍🏻

Idag lyxade vi till det med räkfrukost🍤

Handskalade räkor, majonnäs, krav ägg och kravgroddar å så en kopp kaffe!
Perfekt uppladdning inför träning😊

Idag blev det ett pass hemma, man tager vad man haver😃

Axlar, biceps, bröst, ben, mage & några pulshöjare! 
Brukar välja ut 6-7 övningar som jag kör 15-20 reps *3 
Mellan varje set kör jag en tabata som höjer pulsen rejält. 

Grymt nöjd efter passet och redo att fara iväg på 2-års kalas🎁🎂🎈💙

Önskar er en fortsatt härlig söndag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: