lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Zucchiniplättar

Kategori: Livsstil

Haft en liten bloggpaus igen, livet kan ibland förändras snabbt och ta en helt ny vändning❤️ 

Idag prioriterade jag in min tid hos kinesiologen. Arbetet med att läka min kropp fortsätter🙏🏻
Har varit på rätt spår länge när det kommer till att lära mig att förstå min egen kropp, men med facit i hand så har jag bara tagit allt i fel ordning. En sak i taget och läka i rätt följd är A & O. Det är dagens lärdom! 

Parasiter och candida är väck, har lite obalanser kvar av stress och en trött sköldkörtel. 
Ska fortsätta äta som jag gör, unna mig massage för att lugna kroppen och själen och hjälpa min sköldkörtel med stärkande aminosyra i 4-5 månader! 
Ska även tillföra lite magnesium och eventuellt cortex vid behov.

Så det ska nog gå att få ordning på denna kropp också, tålamooood😉

Dagen lunch blev:
Zucchiniplättar

1 Zucchini
200 g halloumi
2 ägg
0,5 msk fiberhusk
Smulade trattkantareller 
Salt, chiliflakes & svartpeppar

Vispa upp ägg och kryddor. Grovriv halloumin & zucchinin. Blanda samman.  
Låt vila ca 5 min. 
Smält kokosfett i stekpannan och klick lagom stora plättar, jag fick ihop 6 st. 
Stek ca 2 min per sida. 

Till det serverades ångkokt broccoli och babyspenat! 
Smakade supergott🍴

Hoppas på att det smakar lika gott i matlådan imorgon! Återkommer med svaret😉

Önskar er en fortsatt skön onsdag☀️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: