lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Detox dag 5👍

Kategori: Livsstil

Borta bra men hemma bĂ€st❀ varit i Sthlm tvĂ„ dagar. Blev lite pyssel nĂ€r man ska ha med detox-grejer. 
Gick iallafall strĂ„lande, tror faktiskt att miljöombyte var vĂ€ldigt bra i den hĂ€r fasen. Fanns inga lockelser eller andra mattallrikar att avundas😉 
Blev smÄburkar med UltraClear Plus& psylliumfröskal, Mighty Greens tog jag med som den var och portionerade upp te för 1 dag!
Tog med en grönsakslĂ„da till lunch igĂ„r och handlade sedan pĂ„ Coop till gĂ„rdagens middag och dagens lunch. Blev avocado, spenat och groddar👍 smakade nĂ€ringsrikt och hĂ€lsosamt😊 

Allt har gĂ„tt finfint, börjar mĂ„ som jag förtjĂ€nar nu vilket glĂ€djer mig. Annars hade det varit ohĂ„llbart att bryta sĂ„ hĂ€r tvĂ€rt. 
Idag lagades det lite varm mat, tyckte att jag var vĂ€rd det. Ska försöka att hĂ„lla mig till Rawfood hela vĂ€gen men unnar mig lite varm mat ibland, varannan eller var tredje dag ungefĂ€r. 

1 morot (liten)
1/2 zucchini 
1/2 gul lök
1 vitlöksklyfta
1 msk kokosfett
Himalayasalt 
Cayennepeppar 

Riv zucchini & moroten. Skiva löken och finhacka vitlöken. Stek i kokosfett pĂ„ svag vĂ€rme nĂ„gra minuter till löken mjuknat. 
Smaka av med lite kryddor och salt.
Blanda till sist i 1 dl rĂ„ris (Krav) och toppa med groddar! 

Gott var det och lycklig blir man av varm mat nĂ€r det Ă€r kyligt ute😊

Nu blir det ett detoxbad i sĂ„pa, sĂ„ huden blir ren Ă„ len👍

Önskar er en fortsatt hĂ€rlig kvĂ€ll❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: