lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Detox dag 7

Kategori: Livsstil

Förkylning verkar envis men fick iallafall sova gott inatt😊 sĂ„ idag kĂ€nner jag mig lite kryare! 
KB-passet gick iallafall att genomföra, hade nĂ„got lĂ€gre vikter igĂ„r plus att vi hade nya KB-trĂ€nande som behövde lite extra stöttning. 
Blir alltid lika glad nĂ€r det kommer nytt folk som vill lĂ€ra sig svinga kula, mer sving Ă„t folket😉 
Kettlebell Ă€r ett fantastiskt redskap dock vĂ€ldigt komplext sĂ„ ska man svinga KB sĂ„ rekommenderar jag att man gĂ„r en introduktionskurs först. Iallafall om man tĂ€nker satsa pĂ„ att svinga de tyngre kloten. 
Peaklife erbjuder bĂ„de prova-pĂ„-pass och teknikpass för den som Ă€r sugen👍 Rekommenderas varmt! 

Idag blev det varm mat igen dÄ jag Àr lite hÀngig. Ljummen broccolisoppa!

Ångkoka broccolin i nĂ„gra minuter. 
Spara spadet frĂ„n Ă„ngkokningen och hĂ€ll det över broccolin i kastrullen. 
Pressa i 1/2 vitlöksklyfta och krydda efter tycke och smak. Jag anvĂ€nde mig av svartpeppar, cayennepeppar och himalayasalt. 
Mixa soppan slĂ€t. SpĂ€d vid behov med lite extra vatten. 
HĂ€ll upp i tallriken och ringla över lite olivolja. 

Jag anvÀnde mig av Coops frysta broccolibuketter KRAV.

Deras KRAV-sortiment Ă€r 👍👍👍👍

SjĂ€lvklart hade jag föredragit en skvĂ€tt grĂ€dde i men Ă€r det detox sĂ„ Ă€r det😉
Soppan smakade helt okey, typ klorofyll😊

IkvĂ€ll blir det lugn och avkopplande trĂ€ning, Bodybalanc pĂ„ Actic dĂ„ det tyvĂ€rr var fullt (populĂ€rt pass) pĂ„ FSR pĂ„ Peaklife! 

Önskar er en fortsatt hĂ€rlig torsdag❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: