lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Detox dag 8

Kategori: Livsstil

Förkylningen börjar sakta men säkert lämna min kropp👍 fick inte riktigt den effekten jag ville av gurkmejan denna gång så igår stoppade jag i mig 5 g c-vitamin innan läggdags och imorse vaknade jag piggare än igår! 
Gurkmejan brukar funka bäst när det är bihålorna som spökar och denna gång var det antagligen bara en vanlig förkylning. Så har stoppat i mig 5 g c-vitamin idag igen!

Idag blev det bara 5 km promenad, men det räckte gott och väl😉 försökte mig på att bara näsandas, resultatet blev ju så där. Får vänta tills förkylningen är över helt.

Ikväll blev det en enkel men ack så god fredagsmys-middag. 
Palsternackspommes och avocadokräm.

Skär 3 palsternackor i stavar. Blanda runt dem i olivolja och lägg på bakplåtspapper. Tillaga i ugnen 225 grader ca 20-25 min. 

Mosa en avocado med gaffel, pressa i en halv vitlöksklyfta och krydda med himalayasalt, svartpeppar och en stänk cayennepeppar. Blanda runt!

Dippa palsternackspommesen i avocadokrämen😊 Mums! 

Nu ska jag landa i soffan och mysa med familjen för imon är det fullt ös igen😊
Själv ska jag ta mig iväg på bodypump!

Fortsatt härlig fredag önskar jag dig❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: