lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Inspirerande helg!

Kategori: Livsstil

Trött men ändå påfylld med energi efter en fantastisk invigningsfest som varade i dagarna två i Peaklifes nya lokal. 
Har träffat otroligt många härliga människor som inspirerat och motiverat! 
Här får ni lite träningsinspiration, ett mix-pass med coach Cenny! Helt slut efter 30 min kan jag intyga!
Här kämpas det om att vinna roddtävlingen! Far och son tävlar, dock inte mot varandra utan i varsin klass! 

Men helgens kanske mest spännande händelse var att träffa Mattias Hallström Kinesiolog som som genom muskeltester kunde komma fram till vilka superfoods man behöver. Det är högst individuellt vad man behöver, här får Max sin dom😉


Vi fick alla en snabb genomgång av Mattias som hittade en å annan brist. Sedan gav han förslag på olika lösningar om, hur man kan komma tillrätta med problemen. 
Själv ordinerade jag mig en 14 dagar detox och ett återbesök hos Mattias efter det för att se vilka obalanser som finns kvar efter! 
Detox startar 20/2. 
Ska bli otroligt spännande och följa upp den här resan😊

Eftersom det är ca 1,5 vecka kvar till detoxstart så mjukstartar jag lite med att äta rawfood/paleo ännu lite striktare än vanligt. Min förhoppning är att det ska bli lättare att ställa om sig när det väl är dags😉
Så morgonens frukost blev chiagröt med 1/2 rivet KRAV äpple, 
1 msk kokosfett, mina vanliga tillskott (Nutri-fem & omega plus) & en lite kopp kaffe. Ska njuta in i det sista av en kopp kaffe, för under detox blir det ju inget😉

Önskar er en härlig måndag och en fantastisk vecka! Fyll den med massa härliga minnen❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: