lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

En tuff dag😬

Kategori: Recept

HuvudvĂ€rk och hjĂ€rndimma... Blev bara fasta fram till kl. 11 idag, blev lite orkeslös och yrslig pĂ„ förmiddagen sĂ„ jag vĂ„gade inte Ă„ka och trĂ€na pĂ„ fastande mage. 
Borde kanske ha litat pĂ„ att min kropp skulle klarat det men vĂ„gade inte chansa! 

HÀllde i mig en proteindrink bestÄende av:
1 skopa Holistic proteinpulver 
1 tsk glutamin
1 msk Maca
3 g c-vitamin

1 h senare körde jag 45 min Funktionall Toning pĂ„ Slottsgatan. Var inte helt nöjd med passet, lite rörigt och svĂ„rt att begripa syftet med övningarna😏 Antingen fĂ„r man ge det ett par gĂ„nger till eller sĂ„ fĂ„r jag hitta pĂ„ nĂ„got annat👍 TrĂ€ning ska vara KULđŸ’ȘđŸ’Ș

Fyllde pĂ„ med snabb lunch idag, vegetarisk lchf👍

BlomkÄlsris med ca 20 g smÀlt smör, 1 dl gröna linser, 1 tomat och 1 msk olivolja. Fyllde Àven pÄ med 1 g omega 3 och 2 tsk kokosfett som extra tillskott.
 
Stod mig inte sĂ„ lĂ€nge pĂ„ denna mĂ„ltid, var döhungrig vid 16.30, dĂ„ var det bara Ă„ fylla pĂ„ igen😉


Lax i ugn

150 g lax 
Smör 
Salt och svartpeppar 

SĂ€tt ugnen pĂ„ 225 grader. Hyvla smör i en ugnsfast form, lĂ€gg pĂ„ fisken. 
Salta och peppra efter smak och tillaga i ca 15 min. 

Spenat

3 dl fryst hackad spenat
20 g smör
Salt och svartpeppar

Blanda samman allt i en kastrull och koka upp. 

Snabbmat idag, bĂ„de till lunch och middag👍
Önskar er en fortsatt trevlig torsdagskvĂ€ll🙏

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: