lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Förändring på gång!

Kategori: Livsstil

Det har slarvats en del under julveckorna, inte med träningen men däremot med maten. 
För att nå resultat krävs i första hand god kosthållning, jag har inte vägt mig men känner i kroppen att något är fel! 

Idag var sista kalaset för sonen, nu är det färdigfirat och dags att förändra sin livsstil👍 Känner mig motiverad😊

Har under 3 veckor kört fasta, ätit mellan 13-20 och försökt att planera in minst 1 träning/dag. Vissa dagar blev det ingen och andra dagar blev det 2. Hoppas på att detta hjälper mig att komma på banan snabbt! 

Idag har det som sagt varit kalas här🎈och efter god mat och efterrätt var det dags för Bodypump på Slottsgatan💪💪 lika kul som alltid, dock kände jag av lördagens maratonpass (2h) fortfarande😬 men jag tog mig igenom😊
Fyllde på med energi vid 19 tiden vilket blir den sista måltiden för idag!

Kycklingfilé med soltorkade tomater, sallad, feta och vitlöksdressing. 

Nu blir det såpabad 1h innan det är dags att sova! Ska unna mig sängen tidigt ikväll så jag hinner läsa i min senast inköpta bok. 
Den rekommenderar jag varmt för er som anser att det är helheten som är viktig för att kunna uppnå optimal hälsa🙏

Sanna är en av mina stora förebilder och som inspirerar mig till att må mitt bästa❤️ 
Önskar er en fortsatt härlig kväll och en inspirerande vecka✨

Kommentarer


Kommentera inlägget här: