lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Förändringen känns👍

Kategori: Träning

Som jag befarade så kommer huvudvärken på köpet när det är dags för avgiftning! Men tur är väl att det bara brukar vara ca 2-3 dagar👍 så det är bara att härda ut....

Avslutade min fasta med träning: 20 min crosstrainer, körde 3 set 10 rep: 2 ryggövningar och 2 coreövningar, samt avslutade med 3 km löpning. 
Kändes helt okey & orken höll hela vägen. Ketoner är grymt bra bränsle👍
Åt mat vid 12.30, blev en sallad med feta, olivolja och valnötter. Tog 2 tsk kokosfett som extra tillskott😊
Stod mig bra på sallad ända fram till middagen kl. 17.

Idag serverades vildsvins-revbenspjäll!

Jag hade färdigkokta revben i frysen som jag plockade fram igår. 
Jag brukar koka revbenen i saltat och pepprat vatten ca 1-1.5 h, sen fryser jag in allt i lagom sora portioner. Bara att plocka fram och grilla i ugnen när man är sugen. 

Marinad (räcker till ca 3 port revben)

2 msk olivolja
1 msk soya
1 tsk honung
0,5 dl tacosås (Ica eco)
Salt och svartpeppar 

Blanda ihop och pensla på revbenen! 
Grilla i ugnen 250 grader ca 15-20 min. 

Smakade så gott😊 Nu blir det soffhäng med sonen resten av kvällen, tror vi är lika trötta båda två så ikväll blir det sängen tidigt😴
Önskar er en fortsatt trevlig kväll❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: