lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Frukost!

Kategori: Livsstil

Gofrukost efter bodypump😊
Hade dock jĂ€vligt dĂ„lig trĂ€ningsdag idagđŸ˜© fanns inget tryck eller uthĂ„llighet i musklerna. (UrsĂ€kta svordomen🙏)
Har en tendens att bli grinig,sur, arg, besviken, frustrerad... Ni förstÄr vad jag menar, kÀnslan av att ett trÀningspass inte gÄr som man vill!

Imorgon avrundar jag veckan med ett spinningpass Ă„ sĂ„ blir det nya tag med styrka nĂ€sta vecka👍

Unnade mig en gofrukost att trösta mig med😉

Kokt Àgg, saftig paprika fylld med Keso och groddat bröd med Bregott, paprika och gurka. Allt KRAV-mÀrkt utom brödet som bara Àr eko!

Hoppade in och handlade pĂ„ Willys igĂ„r, hĂ€nder typ aldrig men affĂ€ren lĂ„g i anslutning till dotterns trĂ€ning sĂ„ dĂ„ passade det perfekt👍
Hittade KRAV keso som var deras eget mĂ€rke Garant. 

Nu Ă€ter inte jag speciellt ofta keso men för storkonsumenter sĂ„ sparar man runt 5kr/förpackning om man köper den pĂ„ Willys istĂ€llet👍 Ett litet tips!

Idag Ă„ker vi till min syster med familj i BorĂ„s❀ ska bli sĂ„ mysigt att busa med syskonbarnen😊

Önskar er en finfin lördag❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: