lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

God(start på)morgon

Kategori: Allmänt

Startar varje morgon med ett glas ljummet citronvatten, ibland har jag i malen ingefära också. Speciellt de mornar jag känner att en förkylning är på intågande! 

Citroner är bland det mest besprutade som finns, så det är klokt att hålla sig till KRAV alltid! 
Jag är hellre utan citronvatten än köper oekologiskt! 


Coop har ett bra sortiment KRAV! 

Min vision är att efter att jag väckt min kropp med ljummet (kroppstempererat) vatten lägga mig på spikmattan eller yogamattan och näsandas också! Hoppas att jag håller min vision levande och verklig🙏

Idag spenderas förmiddagen på stadsbiblioteket📚
Önskar er en finfin onsdag❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: