lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Hem ljuva hem!

Kategori: AllmÀnt

Hemma igen😊 KĂ€nns sĂ„ skönt, man lĂ€r sig att uppskatta sitt hem och sin familj Ă€nnu mer nĂ€r man tvingas vara borta pĂ„ resande fot dĂ„ och dĂ„đŸ™

Dottern skulle koka Ă€gg i morse och rĂ„kade knĂ€cka ett Ă€gg sĂ„ att det inte gick att koka🍳 SĂ„ mamma fick snĂ€llt ta det,  för fröken ville ju minsan ha kokta och inge stekta Ă€gg😉


Fick bli scrambled eggs, gurkskivor med ost emellan och hyvlade morötter👍
Ägget stekte jag i 2 tsk kokosfett👍 Och sjĂ€lvklart serverades det en kaffe till☕

Idag hĂ„ller jag tummarna för dottern som Ă€r ivĂ€g pĂ„ uttagning till elitidrottsgymnasiet ✊✊😊 Sista uttagningsdagen😁

Nu Ă€r det dags för lite studier innan jag fĂ„r belöna mig med trĂ€ning👍đŸ’ȘđŸ’Ș Ă€r galet taggad pĂ„ det, dĂ„ jag i Sthlm mest promenerar för att fĂ„ nĂ„gon form av rörelse i 2 dagarâ˜ș

Önskar er en hĂ€rlig onsdag❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: