lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Man tager vad man haver😊

Kategori: AllmÀnt

Gjort det jag skulle pĂ„ bibblan👍 började kĂ€nna mig lite lĂ€tt hungrig vid 12.30 sĂ„ dĂ„ var det dags att bege sig hem för lunch-fix.
Idag bestod lunchen av rester frĂ„n helgen och stekta grönsaker. 

Strimlade vitkĂ„l och hyvlade morot som jag sen stekte i kokosfett i ca 5 min. Kryddade med salt och svartpeppar. 
Hade kvar en bit av TjĂ€lknölen som jag skivade tunt och toppade de stekta grönsakerna med👍 
Inget fĂ„r gĂ„ till spillo😊

SĂ„ enkelt och sĂ„ gott🍮 
Toppade Ă€ven med olivolja för att fĂ„ i mig lite extra nyttiga fetter👍

Nu ska jag dyka ner i lite studiematerial igen! MĂ„ste vara lite produktiv innan jag fĂ„r unna mig belöning😉 Bodypump stĂ„r pĂ„ kvĂ€llsschemat!

Fortsatt hĂ€rlig onsdag alles❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: