lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

NĂ€sandning👃

Kategori: Livsstil

Idag blev det en skön promenad innan frukost. Fokus under promenaden idag var att nĂ€sandas. KĂ€nner att jag sista tiden börjat slarva med ju nĂ€sandning, har istĂ€llet överandats med munnen och detta Ă€r negativt för kroppen. Vill du lĂ€sa mer om nĂ€sandning: 
www.ehdin.com/?id=2046

Klarade nĂ€stan hela promenaden 35 min, med undantag för ca 10 andetag med munnen nĂ€r jag blev allt för tĂ€ppt i nĂ€san. Detta slĂ€ppte dock efter en stund och jag kunde Ă„tergĂ„ till att andas med nĂ€san👍


NĂ€r man varit ute och rört pĂ„ sig smakar det extra gott med frukost😊

1 Àgg med majonnÀs
1 MBC (15 g smör 15 g kokosfett)


Köpte denna majonnĂ€s pĂ„ Coop, den var ju KRAV-mĂ€rkt😊 Var dock inte lika populĂ€r hos maken (han vill ha Findus) men jag tyckte att den smakade helt okey. Har Ă€ven provat Kavli KRAV majonnĂ€s men den har en seg, klistrig konsistens. 

Nu ska vi göra oss redo för dagens alla aktiviteter, dotter har innebandymatch i FK 1,2 serien och sonen har först hockeytrĂ€ning för att sen Ă„ka vidare Ă„ spela poolspel i innebandy👍

Full rulle idag med andra ord, tur man har bĂ€sta svĂ€rförĂ€ldrarna❀som bjuder pĂ„ söndagsmiddag i eftermiddag sĂ„ slipper man ett projekt idag iallafall🙏

Önskar er en hĂ€rlig söndag☀❄

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: