lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Cajsa Warg❤️

Kategori: Livsstil

Som vanligt är jag i Sthlm på en måndag😊 och det härliga är att det är näst sista måndagen jag är här ända fram till augusti👍 Från och med 20/3 är jag stationerad hemma i Örebro på heltid❤️ Som jag har längtat😍

Men en sak är dock säker, kommer sakna Cajsa Warg😉 ljuva butik med massa gott att handla! 
Idag smet jag förbi där igen, och till min stora lycka hittade jag buffel-mozzarella, avocado, groddar & grape.

Njöt av varenda tugga😊

Buffel-mozzarellan är himmelskt gräddig och god. Åt det första gången under en resa till Italien 2013, å jag blev förälskad om man nu kan bli det i en ost😉 den förgyller iallafall måltiden upp till skyarna  !
Nu ska det läsas lite retorik, mitt älsklingsämne👍📚
Önskar er en fantastisk vecka❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: