lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Fantastiska vĂ„rdag💛

Kategori: TrÀning

Det blir ingen variation direkt pĂ„ min tallrik😉 men jag Ă€r mĂ€tt, nöjd och fylld av energi Ă„ det Ă€r huvudsaken!
1 kokt Ă€gg, 1/2 avocado, Ă„ngkokt broccoli och en bit Ă€nglamark fetaost. Allt KRAV sĂ„klart👍

IgĂ„r kvĂ€ll blev det en grymt bra löprunda, endast 3 km i VenaspĂ„ret men ett hĂ€rligt tryck i benen😃 Fick Ă€ven sĂ€llskap av min kĂ€rlek, vilket kanske hjĂ€lpte till lite med farten😉 fler sĂ„nna pass!

Idag blev det lunch-spinning pĂ„ Actic👍 grymt roligt pass. KĂ€ndes dock att jag inte varit pĂ„ spinning pĂ„ ett par veckor... Helt slut med men med ett leende pĂ„ lĂ€pparna nĂ€r det var slut! Tack Karin pĂ„ Actic👏

Passa pĂ„ Ă„ njuta av vĂ„rsolen, för det ska nĂ€mligen jag! 
Önskar er en skön helg❀


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: