lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Leverrening enligt Sanna Ehdin

Kategori: Livsstil

Blev en lugn dag idag😊 sĂ„dana behövs för att ladda batterierna! 

Startade min leverrening igĂ„r, lĂ€tt och kolhydratrik frukost och lunch. Sparsamt med proteiner och fett under dagen och fasta frĂ„n kl 11.30 ca. 
Vill du lÀsa mer om leverrening sÄ titta in pÄ Sannas Ehdind sida:
www.ehdin.com/?navid=118&sub=100

Har gjort denna kur 2 ggr tidigare, första gĂ„ngen blev det en rejĂ€l rensning, vĂ€ntade ca 4 veckor och gjorde en ny kur. Vid andra tillfĂ€llet var det inte mycket "skrĂ€p" kvar i levern👍

Tyckte att det var dags igen för en rening efter 5 mÄnader, men hade egentligen inte behövt det, dÄ det endast kom ut sparsamt med gall-grus.

Bra information att ha om sin egen kropp, ren bĂ„de pĂ„ insidan och utsidan👍

Var vĂ€ldigt trött pĂ„ förmiddagen och efter lunchen, blev en liten powernap pĂ„ 20 min. Fyllde pĂ„ med lite mellis och krafterna kom tillbaka som tur var. Det var nĂ€ra att jag avbokade mitt pass idag😁 Tur att jag lĂ€t bli dĂ„ det blev mitt starkaste bodypump-pass ever! AwsomeđŸ’ȘđŸ’Ș superlycklig😃

PĂ„fyllning efter passet blev: 

Lite gott och blandat frĂ„n kylen😊
Svarta bönor, spenat, groddar, gurka, olivolja och som lite extra lyx nĂ„gra bitar fetaost! Allt KRAV-mĂ€rkt🙏

Nu blir det soffhĂ€ng resten av kvĂ€llen, för imon ringer vĂ€ckarklocka 06.00. Jag Ă„ker med dottern till VĂ€sterĂ„s och maken med sonen till Forshaga👍 Full rulle som vanligt pĂ„ helgen😊 

Önskar er en hĂ€rlig start pĂ„ helgen, njut❀ 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: