lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Middag på tåget!

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen på väg hem😍 till familjen efter 24 h i Sthlm! 
Ska bara tillbaka en snabbis på torsdag och skriva tenta👍

Då jag har svårt att sova gott när jag äter mat allt för sent, fick det bli middag på tåget.
Ugnsrostade rotfrukter, rödlök, paprika, rödbetor, toppat med lite fårost och kronärtskocka. 
Jag köper det över disk på Coop Centralen, de har mycket gott att välja på och jag gillar deras vegetariska utbud👌

Mätt, nöjd och belåten😊 så nu kan jag ägna mig åt tentaplugg. Finns nog viss risk att det blir en liten powernap eller två😉 då natten inte bjöd på så god sömn som jag hoppats på.

Önskar er en fortsatt fin tisdag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: