lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Näst sista detox dagen!

Kategori: Livsstil

Nu är det snart över😊 sista dagen imorgon på detoxen! Så det är nu det börjar, att hitta en kost som är i balans med mig, det blir en utmaning! 

Har tänkt att fortsätta med grönsaker som bas men känner själv att jag behöver lite mer energi, så påfyllning av mer fett i första hand och sparsamt med protein i början för att stegvis öka mängden. 
Fetter kommer bestå av kokosfett, avocado, olivolja och så ska jag testa om kroppen uppskattar smör😊
Proteiner kommer i början bestå av ägg, vit fisk och baljväxter av olika slag. 

Ska utvärdera en sak i taget för att lära mig vad min kropp inte vill ha som bränsle! 

Idag blev det en fantastiskt god grönsakstallrik till middag:

Spenat, kokt broccoli, avocado och groddar, toppat med olivolja och örtsalt!
Grönt är skönt å dessutom hälsosamt!

Unnade mig en härlig löprunda i solen på eftermiddagen☀️ Känns som att våren äntligen är på väg💛💚

Önskar er en fortsatt go kväll❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: