lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Produktiv dag!

Kategori: TrÀning

Älskar mina produktiva dagar👍 Uppe med tuppen imorse för att Ă„ka mot Sthlm Ă„ tenta skrivning! Effektiv som jag Ă€r sĂ„ var jag klar pĂ„ 30 min och kunde halvspringa tillbaka till tĂ„get som gick 10.06. 
Jag hann med andan i halsen😉
5 h resa och 30 min skrivning, sĂ„ gĂ„r det nĂ€r skolan brister i sin planering👎

VĂ€dret Ă€r fantastisk Ă„ planen idag Ă€r en hĂ€rlig löprunda nĂ€r jag kommer hem. Var ett tag sedan jag sprang runt RĂ€vgĂ„ngen, sĂ„ det fĂ„r bli en runda dĂ€r. 

Hade packat med mig en lunchlĂ„da som tur var, för vid 11 tiden var jag hungrig som en varg! 

Lunch pĂ„ tĂ„get bestod av ugnsbakade rotfrukter, gullök och svart thairis. Å lite olivolja sĂ„klart🙏
Hoppas att det blir en bra uppladdning inför löprundan! 

Var pĂ„ Coop och handlade, Ă€lskar deras utbud pĂ„ KRAV. Detta Ă€r vad jag kom hem med😃

PlĂ€ttLĂ€tt att slĂ€nga ihop en lunch/middag av detta👍 Ă„ det svarta riset Ă€r galet gott😊 

TĂ€nk vad man kan hinna med mycket pĂ„ en dag nĂ€r man gĂ„r upp före tuppen😉

Önskar er en finfin dag i solen☀❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: