lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Våffeldagen!

Kategori: Livsstil

Full snurr i veckan och en dunder förkylning på det... 
Kämpar emot som aldrig förr, igår blev det såpa-bad i 1,5 h och 15 g c-vitamin.
Så imorse mådde jag bättre, har fortsatt äta c-vitamin i högdos👍 febern är iallafall borta, har bara lite hosta & halsont kvar😊 Det tar sig👍 C-vitamin gör underverk🙏

Idag bjöds det på våfflor, familjen önskade sig vanliga och jag önskade mig hälsosamma😉

Bovetevåfflor
2 dl bovetemjöl
1 tsk vaniljpulver
3 dl kokhet vatten
1-2 tsk kokosfett

Blanda samman allt och bred ut smeten (den var väldigt tjock) i våffeljärnet. Våfflat är klar när det ångat klart! Tar ca 4-5 min. 
Idag serverades det banan, hallon och mango till. Valde också att unna mig lite vispad grädde😊

Coop leverar som vanlig👍 KRAV för hela slanten!

Nu är det ännu viktigare att stötta våra KRAV-bönder så att de kan hålla sin produktion levande, när GMO blivit allt mer godkänt inom EU. Gör ett aktivt val du också!

Tyvärr så har det inte blivit någon träning på 3 hela dagar😱 men hoppas på att vara på banan imon igen✊✊

Ta hand om er❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: