lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

3 veckor utan skrivande...

Kategori: Allmänt

Såg att det var hela 23 dagar sedan jag skrev något här! Tider går i rasande fart kan jag bara konstatera😳
En positiv sak av detta är iallafall att jag uppenbarligen faktiskt har lärt mig att prioritera bort ett och annat när tid inte finns👍

Det har varit full rulle, men ack så roligt😊 Min praktikplats har gett mig massa ny kunskap, jag jobbar även på att lära mig ett nytt bokföringssystem för att kunna hjälpa min man, vi har hunnit med en semestertripp till Egypten och en helg i Göteborg med innebandy och mys med systers familj i Borås❤️ 
Ibland blir dock full rulle lite för mycket... 
Har i veckan haft värkande bihålor, vilket för mig betyder att jag är i obalans och stress! 
Det gick inte ens att lura kroppen med gurkmeja!!

Vaknade även i morse med värk, fick då en briljant idé att skölja näsan med saltvatten och lite Sannas-såpa. 
Gjorde ont som tusan men det släppte efter ca 2 h och nu har jag inga känningar alls👍
Inget jag rekommenderar för andra, men jag gillar att testa nytt😉
Kan man dricka Sannas-såpa, smörja sig med det, bada i det så borde man ju även kunna skölja näsan med det😃

Återstår att se om jag är smärtfri imorgon också!?

Idag är vi i torpet och pysslar😍 världens bästa ställe för total avkoppling! 

Det har planterats blommor🌸
Och så har vi börjat klippa gräs😁 på gammaldagsvis😂

Mannen klipper och jag krattar👍 här behövs ingen träning, det får vi ändå!

Till lunch serverades grillat vildsvin, potatissallad och grönsallad!

Smakade ljuvligt på altanen och med en fantastisk utsikt å en värmande sol☀️

Önskar en fortsatt härlig helg❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: