lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Måndagkväll...

Kategori: Allmänt

Haft en underbar helg, först torpmys och sen en fantastisk tapasbricka till kvällen med en flaska brut. 
Testade Privat nr 7904, en brut med lite KH, endast <3.0 g/l.  Å så ekologiskt såklart👌

Både plock och dryck smakade kanon! 

Idag har det jobbats hela dagen, avslutade iallafall kvällen med fysträning tillsammans med Örebro innebandys damlag. 
Blev både backlöpning och kettlebells i skogen! 
Tjejerna krigade på som aldrig förr och var väldigt nöjda med dagens pass. 64 min effektiv träning med aktiv vila👍

9 stationer med blandade övningar! 

Trött och nöjd med min tränarinsats så unnade jag mig en liten 3 km löprunda efter. Lyxigt nog fick jag med mig maken också😍

Nu slappas det i soffan med hockey på tv:n😃

Önskar er en god natt❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: