lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Mysfredag

Kategori: Livsstil

Haft en otroligt skön kväll med maken, sonen och min pappa❤️ Ätit mat och tittat på film tillsammans😊 med andra ord, bara varit! 
När jag tänker tillbaka så kan jag inte minnas när vi hade en sån kväll senast😱 lite skrämmande är det... Livet rullar på i rasande fart!

Blev ingen löprunda idag tyvärr, min lår protesterar efter gårdagens kettlebellpass😉
Så nu ikväll blev det smörjning av ben med Ancient Minerals👍 

Innehåller magnesium och MSM. Ligger även med benen i högläge, eller rakt upp skulle man säga! 
Tips från yogamamman👍 Följ henne på instagram och låt dig inspireras🙏

Så här ser övningen ut, själv klarar jag bara ca 15-20 min😊 men man måste ju börja någonstans😉
Min önskan är pigga ben imorgon✊✊ och en god nattsömn😴

Väl mött och trevlig helg❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: