lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Detox dag 4

Kategori: Livsstil

Idag blev en bĂ€ttre dagđŸ‘đŸ» ingen huvudvĂ€rk men dock svaghetskĂ€nsla. Brukar inte mĂ„ sĂ„ hĂ€r nĂ€r jag kör min detox!!? Är faktiskt förvĂ„nad😳

Men planen för kommande dagar Ă€r att lĂ€gga till 1 mĂ„ltid varje dag. MĂ„ltiden kommer bestĂ„ av grönsaker, rotfrukter och fett i form av avocado, olivolja eller kokosfett. 

Dagen spenderades i torpet, klippt grĂ€set, förhoppningsvis sista gĂ„ngen för i Ă„r och sĂ„ plockades utemöbler in och en del gammalt skrĂ€p kördes till tippenđŸ‘đŸ». En aktiv dag med frisk luft, sĂ„ idag valdes trĂ€ningen bort, tyckte att jag gjort tillrĂ€ckligt med fysisk aktivitet Ă€ndĂ„đŸ˜‰. 

IkvĂ€ll har jag fĂ„tt egentid hĂ€r hemma, njuter till fulloâ˜ș

Unnade mig rosor dagen till Ă€rađŸŒčsĂ„ det och lite tĂ€nda ljus njuter jag av framför tv:n.

KvÀllens middag blev en tallrik fylld med grönsaker, rotfrukter och avocado!

Enkelt och supergott😊

Babyspenat toppat med en mosad avocado som kryddats med svartpeppar, himalayasalt och cayennepeppar. 
Ugnsbakade rödbetor och stekta svartrötter. AnvĂ€nder kokosfett till bĂ„de rödbetorna och svartrötterna. 

Nu tittas det pĂ„ Atleterna i soffanđŸ™đŸ»
Önskar er en fortsatt hĂ€rlig lördag och var rĂ€dda om er❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: