lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Fantastiska måndag❤️

Kategori: Träning

Många ogillar måndagar, det gör jag också, de gånger jag inte har ledigt😉 Det är så skönt att få den där extra dagen efter helgen. Barnen och maken far till skola respektive jobb och jag pysslar lite hemma med diverse👍🏻 Lyckliga jag❤️ 

På tal om detox så går det riktigt bra nu👍🏻 känner mig betydligt piggare och huvudet börjar funka igen😉 så idag tog jag mig en promenad efter lunchen och hösten visar sig från sin bästa sida☀️🍁🍂🍃

Det är otroligt vackert ute den här årstiden, vilket är balsam för själen! Rävgången och Oset är otroligt fina promenadstråk🙏🏻
Har nog inte stött på klöverblommor och så fina brännässlor så här långt in på hösten tidigare. 
Sommaren 2015 kommer jag minnas länge, som den kyligaste sommaren jag upplevt. Dock så har det var fantastiskt att få njuta av allt blomster i naturen hela sommaren lång och en lång bit in på hösten😊
Hoppas den fina hösten håller i sig och att vi får en snöig och kall vinter så man kan njuta av pulkaåkning och korvgrillning ute i det fria! Vintern är ju snart här😉


Tack och lov var svanarna i vattnet idag😉 Ibland när man kommer ligger de på vägen och jag kan säga att jag är inte speciellt stöddig när jag ska passera dem! Låter gör de, förutom att de blir skrämmande stora när de slår ut sina vingar!!

Uppladdning inför bodybalance ikväll, väljer jag att fylla på med lite extra näring!

Idag bjöds det på morotssoppa:
2 port.

Ångkoka 5 morötter och 1 gul lök. 
Mixa grönsakerna med ca 3 dl av kokspadet. 
Krydda med svartpeppar, himalayasalt och cayennepeppar. 
Häll av hälften av soppa i en mixer skål. 
Låt svalna, lägg sedan i en avocado och mixa soppan slät. 
Soppan blev något tjock men så otroligt krämig och god😊 för att inte tala om mättande! 
Nästa gång tror jag att jag ska öka på vätskemängden lite till, å är det inte detoxtider så kan det tänkas åka i en skvätt grädde också😊
Nu är jag redo för lite träning efter denna uppladdning💪🏻💪🏻

Önskar er en fortsatt skön måndag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: