lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Fläskkotlett med grönsaker!

Kategori: Träning

Vi hade tur igår, jag och svägerskan! Vi hann till bodybalancen😃 Hennes make kom hem i tid efter en dag i Sthlm👍🏻 Tackarrrr🙏🏻
Världens bästa träning i mitt tycke!

Innan träningen så bjöds det på kotlett och ugnsgrillade grönsaker! 

Brukar inte äta fläskkött så ofta men det är ju förbaskat gott😊 dock är det bara KRAV fläskkött som gäller här hemma! 
Hittade dessa på Ica förra veckan. 

Till det serverades ugnsgrillade grönsaker. Ser alltid till att ha massa grönskar hemma i kylen, så man tager vad man haver! 

Idag blev det zucchini, purjolök, rödlök, vitlök & paprika. 

Halvera zucchinin och dela i bitar, klyfta rödlöken och skär purjolöken i 1 cm stor bitar. Skiva 1 stor vitlöksklyfta i tunna skivor. 
Häll över 1/2 dl olivolja, krydda efter tycke och smak. Tillaga i 225 grader ca 15 min. 
Skiva sedan paprikan i stora bitar och lägg i formen, tillaga ytterligare 15 min.


Blev proppmätt på halva portionen igår så sparade hälften till lunch idag, grymt gott var det iallafall😊

Idag har jag varit flitig, startat med PW på morgonen och ett Legs Works by Actic på lunchen. Riktigt roligt pass faktiskt, en positiv överraskning👍🏻 Så är jag hemma fler onsdagar så blir det definitivt ett pass igen! 

Nu passar jag tvättstugan medan jag pluggar, multitasking kallas det vist!
Men känner ingen stress över det, ska nog kunna hålla dessa två bollar i luften utan större bekymmer😉

Önskar er en fortsatt härlig onsdag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: