lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Måndag...

Kategori: Livsstil

Haft en toppenhelg, startade med fredagsmys tillsammans med syster M med familj❤️ Lördagen fick jag tillbringa med sonen som briljerade på innebandyplan😊 så stolt!

Lördagskvällen spenderades i trevligt sällskap med en massa nya bekanta! Så lite tröttmössa vart det igår😉 men väl värt det! 

Igår förmiddag fick jag långväga besök av syster J och barn❤️ Blev lunch och mosters chokladbollar till fika👍🏻 så mysigt!

På eftermiddagen bar det iväg på match till Kopparberg. Hade förhoppningen om att dottern skulle spela men fick ställa in i sista sekund. Trolig sträckning i sätesmuskeln, så nu blir det vila i 2-3 veckor😔 Får hålla tummarna för snabb läkning. 
Tjejerna gjorde iallafall en kanon match, resultatet blev 20-1. 
Nu taggar vi för nästa match på söndag!

Måndag morgon innebär tidig morgon, tåget gick 06.32. Det börjar bli både mörkt och kyligt nu, så dags för både mössa, vantar och kofta! 

Tillagade rödbetor igår som jag blandade samman med quinoa, spenat och blomkål! Och för att få i mig fett som mättar, så toppades allt med en massa olivolja. 

Idag blev det dock inte riktigt som jag tänkt, vi skulle slutat 12 men fick reda på att det smugit sig in ett fel i schemat. Fick snällt tänka om😉
Eftersom jag bokat bodypump ikväll kl.19 och bara hade med mig en matlåda fick jag köra på en akut middag/mellis lösning!

Väldigt sällan jag köper färdigpressad juice men nöden har ingen lag😉 Morotsjuice är en stor favorit! 
Undrar faktiskt när Bränhults ska anamma ekotänket!!?? Cashewnötterna var iallafall KRAV👍🏻

Snart hemma i Örebro och taggad som tusan för lite bodypump, för i helgen blev det bara kortare löprundor. Bättre än inget men inte helt nöjd🙈

Önskar er en fortsatt finfin måndag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: