lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Middag på tåget...

Kategori: Livsstil

Blev ingen lyxmiddag idag😉 Hade tänkt köpa mig en avocado och en keso på Coop centralen innan det var dags att hoppa på tåget hem till Örebro! Dock blev jag utan både keso och avocado då det inte fanns KRAV-märkta😔 

Fick springa runt och vara lite kreativ😊
Det slutade så här:

Jordnötssmör, babyspenat och en grape👍🏻 det ända jag kunde hitta som passade mig!

Har suttit och ätit spenatblad som chips och tagit några skedar jordnötssmör😉 och till efterrätt blev det en grape! 

Enkelt & mättande men ingen favorit! Imorgon blir det garanterat HEMLAGAD mat, både till lunch och middag👍🏻

Startade en ny vana för några dagar sedan, nämligen att varje dag ta en PW på ca 45 minuter, utöver mina pass på Actic! 
Kör på promenadkonceptet denna vecka och smyger ingång med löpningen igen under nästa. Löpningen har ju dessvärre fått stå tillbaka i 7 veckor, då jag lidit av sömnbrist på grund av tandställningen. Måste ta det lite varligt och känna efter hur kroppen mår, vill inte stressa min kropp/ sköldkörteln igen när det äntligen börjar kännas bättre. 
Idag blev det dock små korta promenader gånger flera, mellan tåg och tunnelbana, mellan tunnelbana och skolan, mellan tandläkaren och t-centralen och mellan resecentrum i Örebro och hemmet! 
Tror jag nöjer mig med det för idag😊

På tal om något helt annat! Igår vann våra tjejer sin första match i div 3. GRATTIS IBF Örebros Damlag!👏🏻🙌🏻 Nu taggar vi för resten av säsongen!

Tidig morgon innebär tidig kväll för mig! Ta hand om er❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: