lchforebro.blogg.se

Optimera din hÀlsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#HÀlsa #Funktionell trÀning#LÄgkolhydratkost#Intervaller# KetonmÀtning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Idag firas det linnebröllop💏💍

Kategori: Livsstil

Idag har jag och maken varit gifta 9 Ă„r❀ TyvĂ€rr sĂ„ har vi för första gĂ„ngen tvingats fira den pĂ„ varsitt hĂ„ll...
Men imorgon förmiddag har vi avsatt tid för varandra❀

SĂ„ hĂ€r sĂ„g det ut för 9 Ă„r sedan i Äppelbo dĂ€r vi gifte oss! En minnesvĂ€rd dag fylld av glĂ€dje❀

Dagen har jag spenderat i skolan, kĂ€nner mig forfarande lite ringrostig😁och mĂ„ste pĂ„ allvar höja ribban för mig sjĂ€lv nĂ€sta vecka. Alla delkurser kan inte vara lika roliga... Men vem har sagt att man alltid ska ha det😉 50 % av kursen avklarad sĂ„ det Ă€r bara Ă„ bita ihop! 

TĂ„get anlĂ€nde i Örebro vid 18.27 sĂ„ det blev en rask promenad hem. NĂ€r jag Ă€ndĂ„ var uppvĂ€rmd och klar sĂ„ rev jag av ett 32 min lĂ„ngt tabata passđŸ‘đŸ»
Huvudet Ă€r trött men inte kroppen😉 sĂ„ det passade bra med lite trĂ€ning! 

Nu slappas det 1 h i sĂ„pabad, men mina favoritböcker, ett glas rött, 85% choklad och lite jordnötter. FĂ„r unna mig det ikvĂ€ll pĂ„ vĂ„r bröllopsdag dĂ„ jag fĂ„r fira den ensamâ˜ș

Nu ska det lĂ€sas en massa hĂ€rliga kĂ€rleks-citat❀ Önskar er en fortsatt hĂ€rlig onsdagđŸŒč 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: