lchforebro.blogg.se

Optimera din hälsa med naturlig mat och ett naturligt rörelsemönster. LCHF#Kettlebells#Paleo#Gi-noll#Njutmetoden#Hälsa #Funktionell träning#Lågkolhydratkost#Intervaller# Ketonmätning#Skogspromenader#Vitalitet#Lycka

Vabbar å pluggar...

Kategori: Livsstil

Helgen har fyllts med tentaplugg och sjukdom! Skulle egentligen varit i Sthlm idag men valde att stanna hemma så att jag inte smittar mina klasskamrater med magsjuka😁 Brukar själv ha turen att slippa men den bistra sanningen är ju att man ändå är smittbärare så det är bara att hålla sig hemma! En skyldighet enligt mig. 

Kursen Projekledning har nog mest förvirrat istället för att vara till nytta inför kommande arbetsliv😉 Men det är väl bara att plugga på, skriva tenta på fredag och vara glad! Inget annat val...

Hann ju laga till massa mat igår som jag tänkt ta med mig till Sthlm😊 men fick snällt ställa in under kvällen för att sonen blev dålig. 
Fördelen är dock att ha en massa färdigt i kylen så slipper jag tänka på det😊
Idag blev det en sallad med allt👌🏻

Hackat stekt ägg, bladspenat, ugnsbakade rödbetor, tärnad fetaost och ångkokt broccoli. Detta toppades med olivolja👍🏻

Älskar sallader med massa gott och blandat i😃 Bara välja ut sina favoriter! 
Har ju fortfarande svårt att tugga så det passar bra med mjuka livsmedel. Spenaten är fortfarande lite klurig då den fastnar i tandställningen😉 
Men detta är en prövning och träning i tålamod, måltiderna tar lång tid att få i sig😊 men det är ju bara en fördel! 

Nu ska det pluggas vidare📚
Önskar er en härlig måndag❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: